Dotarcie do konsumenta leszno

Dotarcie do kontrahenta

Ulotki reklamowe to jedna z najstarszych strategi, którą użytkuje się w celu zachęcenia użytkownika do zakupu danego produktu. Katalogi obszernego rozmiaru niezwykle często zalegają w skrzynkach pocztowych albo porozrzucane są na klatkach schodowych. Od kilku lat filie reklamowe starają się przemienić tą trend, drukując w większych ilościach ulotki a6. Te maleńkie kartki papieru, formatem podobne do wizytówki, zmieścić zdołają podobne ilości informacji, jak duże ulotki. Na domiar tego, grają one zupełnie inną misję, ponieważ mogą być użytkowane po wielokroć. Raz wydrukowana ulotka może być wetknięta do portfela, czego nie da się zrobić z większym formatem. Na małych ulotkach przeważnie reklamują się zakłady usługowe, które na swoim folderze reklamowym zamieszczają informacje teleadresowe, a również mapkę, dzięki której nabywcom swobodniej będzie przybyć pod adres, gdzie zlokalizowana jest ich siedziba.


Możliwość komentowania jest wyłączona.